Het online maken van een afspraak is op dit moment niet mogelijk. Het gemeentehuis is iedere werkdag open tussen 9.00 en 11.00 uur, maar alleen voor spoedzaken en nadat er telefonisch overleg is geweest. Rijbewijzen en reisdocumenten kunnen zonder afspraak opgehaald worden tijdens de aangepaste openingstijden. Deze maatregel nemen wij om risico op besmetting met het coronavirus zoveel mogelijk te beperken.

Wat zien wij als spoed?

- Overlijdensaangifte
- Geboorteaangifte
- Inschrijvingen buitenland
- Verlopen rijbewijzen
- Spoed documenten

Langskomen is alleen mogelijk na telefonisch overleg. Voor dringende vragen over identiteitsbewijzen, rijbewijzen, verhuizingen, geboorten, overlijden en huwelijken/geregistreerd partnerschappen kunt u het best een e-mail sturen naar burgerzaken@goirle.nl.

Bestaande afspraken
Al gemaakte afspraken worden verzet. Het is in ieder geval tot en met 6 april niet mogelijk om een online afspraak te maken. Voor al uw vragen is de gemeente Goirle bereikbaar via:
telefoonnummer (013) 5310 610
e-mail info@goirle.nl

Online regelen
Op deze website kunt u veel zaken regelen zonder dat u daarvoor langs hoeft te komen. U kunt bijvoorbeeld een melding doen over de openbare ruimte, een uittreksel burgerlijke stand aanvragen, of een gevonden of verloren voorwerp aangeven. Ook een reparatieafspraak maken voor uw kapotte container behoort tot de mogelijkheden.