Veelgestelde vragen inwonerpanel Goirle

Waarom moet ik mijn achtergrondgegevens invullen bij het aanmelden?

De achtergrondgegevens - zoals leeftijd, geslacht en waar je woont - hebben we nodig om te kunnen waarborgen dat het inwonerpanel een goede afspiegeling is van alle inwoners van gemeente Goirle. We behandelen jouw gegevens vertrouwelijk en de onderzoeksresultaten die Het PON & Telos aan de opdrachtgever (gemeente Goirle) communiceert zijn altijd anoniem. 

Ik heb me aangemeld voor het panel maar geen bevestigingsmail ontvangen

Iedereen die zich aanmeldt voor het panel, ontvangt een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen? Check dan de map Ongewenste mail / Spam folder / Junk mail in jouw mailbox. Misschien staat de bevestigingsmail in deze map. 

Hoe kan ik me afmelden?

Wil je je afmelden voor deelname aan het panel? Stuur ons dan een e-mail via inwonerpanelgoirle@hetpon-telos.nl

Wachtwoord vergeten?

Ben je je wachtwoord vergeten? Stuur ons dan een e-mail via inwonerpanelgoirle@hetpon-telos.nl

Ik wil meer informatie. Met wie kan ik contact opnemen?

Je kunt contact opnemen met Mette-Marieke Verschoor via inwonerpanelgoirle@hetpon-telos.nl of bel (013) 5310 610.