Contact en openingstijden

Het gemeentehuis is iedere werkdag open tussen 9.00 en 12.30 uur, maar alleen voor spoedzaken en nadat er telefonisch overleg is geweest. Rijbewijzen en reisdocumenten kunnen zonder afspraak opgehaald worden tijdens de aangepaste openingstijden. Deze maatregel nemen wij om risico op besmetting met het coronavirus zoveel mogelijk te beperken.

Het gemeentehuis is maandag 1 juni (Tweede Pinksterdag) gesloten.


Wat zien wij als spoed?

- Overlijdensaangifte
- Geboorteaangifte
- Inschrijvingen buitenland
- Verlopen rijbewijzen
- Spoed documenten

Langskomen is alleen mogelijk na telefonisch overleg. Voor dringende vragen over identiteitsbewijzen, rijbewijzen, verhuizingen, geboorten, overlijden en huwelijken/geregistreerd partnerschappen kunt u het best een e-mail sturen naar burgerzaken@goirle.nl.

Contact en afspraak maken
Voor al uw vragen, en het maken van een afspraak, is de gemeente Goirle telefonisch bereikbaar via telefoonnummer (013) 5310 610. Op maandag tot en met donderdag van 8.30 uur – 17.00 uur, op vrijdag van 8.30 - 12.30 uur. U kunt ook e-mailen naar info@goirle.nl

Let op: als u vragen heeft over belastingen, belt u (013) 5310 586.

Bezoekadres:
Oranjeplein 1, 5051 LT in Goirle.

Komt u met de auto naar het gemeentehuis van Goirle? Dan kunt u gratis parkeren op de parkeerplaats van het Oranjeplein, tegenover het gemeentehuis. In de parkeervakken met de blauwe omlijning (blauwe zone) kunt u twee uur gratis parkeren met het gebruik van een parkeerschijf. Geen plek meer op het Oranjeplein? Parkeert u dan uw auto gratis in de parkeergarage van het nabijgelegen winkelcentrum De Hovel.

Let er op dat u in uw navigatie Oranjeplein 1 aangeeft, anders komt u aan de andere kant van het plein uit.

Postadres:
Postbus 17, 5050 AA Goirle