Contact en openingstijden

Het gemeentehuis is iedere werkdag open tussen 9.00 en 11.00 uur, maar alleen voor spoedzaken en nadat er telefonisch overleg is geweest. Het gemeentehuis is de hele dag telefonisch bereikbaar. Rijbewijzen en reisdocumenten kunnen zonder afspraak opgehaald worden tijdens de aangepaste openingstijden. Deze maatregel nemen wij om risico op besmetting met het coronavirus zoveel mogelijk te beperken.

Wat zien wij als spoed?

- Overlijdensaangifte
- Geboorteaangifte
- Inschrijvingen buitenland
- Verlopen rijbewijzen
- Spoed documenten

Langskomen is alleen mogelijk na telefonisch overleg. Voor dringende vragen over identiteitsbewijzen, rijbewijzen, verhuizingen, geboorten, overlijden en huwelijken/geregistreerd partnerschappen kunt u het best een e-mail sturen naar burgerzaken@goirle.nl.

Bestaande afspraken
Al gemaakte afspraken worden verzet. Het is in ieder geval tot en met 6 april niet mogelijk om een online afspraak te maken. Voor al uw vragen is de gemeente Goirle bereikbaar via:

telefoonnummer (013) 5310 610
e-mail info@goirle.nl

Let op: als u vragen heeft over belastingen, belt u (013) 5310 586.

Bezoekadres:
Oranjeplein 1, 5051 LT in Goirle.

Komt u met de auto naar het gemeentehuis van Goirle? Dan kunt u gratis parkeren op de parkeerplaats van het Oranjeplein, tegenover het gemeentehuis. In de parkeervakken met de blauwe omlijning (blauwe zone) kunt u twee uur gratis parkeren met het gebruik van een parkeerschijf. Geen plek meer op het Oranjeplein? Parkeert u dan uw auto gratis in de parkeergarage van het nabijgelegen winkelcentrum De Hovel.

Let er op dat u in uw navigatie Oranjeplein 1 aangeeft, anders komt u aan de andere kant van het plein uit.

Postadres:
Postbus 17, 5050 AA Goirle