U heeft een klacht

Vindt u dat u niet goed bent behandeld door een medewerker of bestuurder? Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen. Dat kan zowel met als zonder DigiD. Gebruikt u DigiD? Dan vullen wij uw persoonlijke gegevens direct in. Natuurlijk behandelen wij uw klacht altijd vertrouwelijk.

Wat moet ik doen?

U kunt uw klacht ook per post sturen

Noem in uw brief altijd:

  • uw naam en adres
  • uw telefoonnummer en e-mailadres
  • een korte omschrijving van uw klacht
  • als u het niet eens bent met een besluit: uw zaaknummer. Dit vindt u bovenaan ons besluit

Stuur uw klacht naar:

Postbus 17, 5050 AA Goirle

Wat moet ik weten?

U krijgt binnen 5 dagen een reactie

Stuur u ons een klacht? Dan krijgt u altijd een bevestiging van ons. Deze krijgt u binnen 5 werkdagen.

U krijgt altijd een brief of e-mail van ons

Daarin leest u hoe wij uw klacht behandelen. U krijgt ook altijd een brief of e-mail met ons besluit over uw klacht.