U heeft een klacht
Vindt u dat u niet goed bent behandeld door een medewerker of bestuurder? Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen. Dat kan zowel met als zonder DigiD. Gebruikt u DigiD? Dan vullen wij uw persoonlijke gegevens direct in. Natuurlijk behandelen wij uw klacht altijd vertrouwelijk.
Wat moet ik doen?
U kunt uw klacht ook per post sturen
Noem in uw brief altijd:
- uw naam en adres
- uw telefoonnummer en e-mailadres
- een korte omschrijving van uw klacht
- als u het niet eens bent met een besluit: uw zaaknummer. Dit vindt u bovenaan ons besluit
Stuur uw klacht naar:
Postbus 17, 5050 AA Goirle
Wat moet ik weten?
U krijgt binnen 5 dagen een reactie
Stuur u ons een klacht? Dan krijgt u altijd een bevestiging van ons. Deze krijgt u binnen 5 werkdagen.
U krijgt altijd een brief of e-mail van ons
Daarin leest u hoe wij uw klacht behandelen. U krijgt ook altijd een brief of e-mail met ons besluit over uw klacht.