Waarom doen we dat?
We voeren renovatiewerkzaamheden aan het beton uit in de fietstunnel.
Waar en wanneer gaan we aan het werk?
We starten met de werkzaamheden op woensdag 24 juni. De werkzaamheden duren tot vrijdag 3 juli. We werken in de fietstunnel en in de berm van de Turnhoutsebaan.
Omleiding
Tijdens de werkzaamheden is fietstunnel voor de helft afgesloten. Zo kunnen fietsers en voetgangers toch blijven passeren. Er is dus geen omleiding.
Contactpersoon
Heeft u vragen over deze werkzaamheden? Neem dan contact op met Stan Sontrop, regisseur civiele kunstwerken bij de gemeente Goirle.
