Melden via Fixi
De brandweer is vannacht druk bezig geweest om alle omgevallen bomen en afgebroken takken op te ruimen. De gemeente neemt deze taak nu van hen over. Ziet u een omgevallen boom of afgebroken tak? Meld dit dan via Fixi of via www.goirle.nl/melden. We lezen de hele dag mee, zodat we zo snel mogelijk kunnen handelen en voor een veilige situatie kunnen zorgen.
Wie is wanneer verantwoordelijk?
Op de website van de veiligheidsregio leest u wie u in welke situatie verantwoordelijk is voor het opruimen van stormschade. Daar leest u ook wie u in welke situatie moet bellen. Heeft u de gemeente nodig? Geef uw melding dan dus door via Fixi.
